|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 65 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 » |
КУЛЬТУРА І ДУХОВНЕ ЖИТТЯ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД «ВІДЛИГИ» |
Тема уроку: Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання
Мета уроку: розширити уявлення учнів про речення, ознайомити зі спонукальними реченнями, їх характерними ознаками, формами спонукання, розділовими знаками в кінці спонукальних речень; формувати самостійність у роботі, збагачувати словниковий запас; виховувати почуття взаємодопомоги, бажання творити добро, виховувати культуру пішохода.
Обладанання: друкований текст для роботи біля дошки "Лист від Колобка", картки , ілюстративний матеріал, "чарівна паличка".
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форма проведення:урок – казка. |
Тема уроку: Повторення вивченого про іменник
Мета уроку: повторити, узагальнити і систематизувати знання учнів про іменник, його граматичні ознаки; знаходити й виправляти в чужому й своєму тексті помилки; розвивати логічне та мовленнєве мислення учнів; виховувати учнів на героїчних традиціях українського народу.
Тип уроку: змагання «Брейн-ринг» ( навчальна – гра )
Обладанання: змінні плакати, що характеризують види робіт протягом уроку; словники: тлумачні, фразеологічні, орфографічні; зошити, сигнальні картки.
"Іменник! Він узяв собі на плечі Велике діло – визначати речі".(Д. Білоус) |
Тема уроку: Основні персонажі казки «Мауглі» та їх характеристика. Закони Джунглів і світ людей
Мета уроку: вчити учнів характеризувати персонажів літературного твору, використовуючи цитатний матеріал, розкрити ідейно-тематичну сутність повісті-казки про Мауглі; розвивати аналітичні здібності, уміння виразно читати і переказувати художній текст; сприяти вихованню спостережливості, уважності, бережливого ставлення до природи.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
"Закон Джунглів – Велика Ліана, що росте всюди, і ніхто не може сховатися від неї." ( Д. Р. Кіплінг.)
|
Тестові завдання для 8 класу з світової літератури |
Тема уроку: "Якби мені дали слово..."
Мета уроку: Розкрити особистість поета крізь призму його віршів; розвивати навички виразного читання поезії; виховувати повагу до людського розуму, почуттів, переживань іншої людини.
Тип уроку: урок-знайомство, поетична вітальня
Обладанання: збірка віршів "Одинокий вітер" О.Зарічного, фотоколаж , кубик.
Завдання: представити світ поета таким, яким він постає з його віршів.
Підготовка до уроку: учні з допомогою вчителя готують виступи та виразне читання віршів ( за вибором та рекомендацією вчителя). |
розробка уроку з курсу "Я і Україна" в початковій школі |
Тема: FreizeitundHobby.
Підтема: AmWochenende.
Мета уроку: ознайомити учнів із новим матеріалом, вчити учнів відповідати на запитання, доповнювати речення, розвивати навички монологічного мовлення шляхом обговорення даної теми та навички діалогічного мовлення, шляхом розігрування діалогів; розвивати навички розуміння прочитаного та попутаного, вчити учнів виконувати після текстові завдання; удосконалювати техніку читання, навички читання та письма;розвивати мислення, пам'ять, увагу, уяву, зв’язне мовлення;виховувати інтерес до вивчення німецької мови.
Обладанання: тексти для читання, картки із тестовими завданнями. |
Тема уроку: Вправи на засвоєння таблиці множення числа 8.
Мета уроку: вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати вміння розв'язувати рівняння на знаходження множника і доданка;вчити порівнювати задачі першого і другого виду на зведення до одиниці; розвивати логічне мислення.
Обладанання: предметні малюнки, картки для усних обчислень. |
Матеріали заступника директора з виховної роботи Кравцової Л.Т. |
| |
| | |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|