|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 65 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 6 7 » |
Методичні рекомендації для проведення виховних заходів в
загальноосвітніх навчальних закладах
до Дня початку кримського спротиву
Структура
Частина I. Основні ідеї та мета.
Частина ІІ. Інформативний мінімум для вчителя.
Частина ІІІ. Базові конспекти виховних заходів.
Додатки:
- Як працювати із світлинами.
- Як працювати із текстами.
- Світлини.
Частина І. Основні ідеї та мета |
Кросворд за статтею підручника «Світова література»( ред. Є.Волощук) про Жуля Верна , сторінки 78-79.
Завдання: прочитати статтю, розв’язати кросворд «Сховане слово»
Басіста В.Я. |
Тема . Київська Русь в період правління Ярослава Мудрого.
Мета : сприяти вивченню внутрішньої і зовнішньої політики Ярослава Мудрого,направити діяльність учнів на визначення її мети і напрямків, дослідження її результатів; дати оцінку діяльності князя для розвитку Давньоруської держави; формувати уміння працювати та аналізувати історичні джерела, давати характеристику історичним діячам, розкривати значення діяльності історичної особи; виховувати повагу до минулого українського народу й формувати історичний світогляд учнів. Формувати інформаційну, логічну, аксіологічну, соціальну і просторову компетентності учнів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: Першоджерела, портрет Ярослава Мудрого, карта «Давньоруська держава», ксерокопії і малюнки храмів і портретів періоду князя.
Основні поняття: Ранньофеодальна держава, збірник законів, смерд, закуп, тіун, огнищанин, рядович, холоп, закон, челядник, ізгой.
Задоянчук Н.В. |
Тема уроку: Іван Франко. Короткі відомості про митця. «Захар Беркут». Історична основа.
Мета уроку: поглибити раніше набуті знання учнів про Івана Франка. Розпочати роботу над ідейним змістом твору «Захар Беркут»; його історичну основу; розвивати культуру мовлення, пам'ять, увагу. Виховувати почуття поваги до творчості Каменяра.
Тип уроку: засвоєння нових знань з елементами драматизації.
Обладнання: портрет І. Франка, виставка його книг, ілюстрації до його творів.
Зюбрій А.М. |
ТЕМА: УРОК-ГРА „ ЕРУДИТ“ ПО ТЕМІ „
МЕХАНІЧНИЙ РУХ І ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ“
МЕТА: а) навчальна : узагальнити i проконтролювати знання i вмiння учнів з теми;
показати взаємозв’язок фiзики i математики ;
б) розвивальна : формувати в учнів умiння самостiйно робити висновки , розвивати логiчне мислення;
в) виховна : виховувати інтерес до вивчення фізики, вміння вільно висловлювати свою думку, почуття взаємодопомоги, поваги до однокласників.
„ Людина боїться тiльки того , чого не знає,
знання перемагає всякий страх “.
В .Г.Белiнський
Пухальська І.В. |
План-конспект уроку з німецької мови в 7 класі
Тема : Іn der Schule.
Підтема : Schulveranstaltungen.
Мета: перевірити, як учні засвоїли матеріал попереднього уроку та актуалізувати знання з теми; ознайомити учнів з новим матеріалом, формувати уміння активно застосовувати нові лексичні одиниці в усному і писемному мовленні, тренувати учнів у вживанні інфінітивних конструкцій у мовленні, формувати уміння доповнювати речення, описувати картинки, розповідати з опорою на фото; розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; удосконалювати навички письма, перекладу, навички розуміння прочитаного;
Розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу уяву, увагу, мовлення;
Виховувати культуру спілкування, прищеплювати інтерес до вивчення німецької мови, любов до рідної школи, бережливе ставлення до звичаїв та традицій своєї школи.
Методи і прийоми: вправи, фронтальне опитування, колективна робота, робота в зошиті, біля дошки, самостійна робота, робота в парі.
Обладнання: граматична таблиця, картки для самостійної роботи, картки для роботи в парі, сюжетні малюнки.
Тип уроку: урок формування навичок та умінь.
Ковальчук А.А. |
Характеристика образу Одіссея
Басіста В.Я |
Тема. Оригамі. Створення об’ємних виробів у техніці оригамі.
Мета: розширювати знання учнів про техніку ори гамі. Вчити робити об’ємне ори гамі. Розвивати уяву,пам’ять,фантазію. Виховувати естетичні смаки,працьовитість,посидючість.
Обладнання: демонстраційний матеріал – технологічна карта «Послідовність виготовлення ори гамі»,зразки виробів. Для індивідуального користування – кольоровий папір,олівець,гладилка.
Пилярська Т.В. |
| |
| | |
|
Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|