|
| | |
|
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
План-конспект уроку з німецької мови в 7 класі
Тема : Іn der Schule.
Підтема : Schulveranstaltungen.
Мета: перевірити, як учні засвоїли матеріал попереднього уроку та актуалізувати знання з теми; ознайомити учнів з новим матеріалом, формувати уміння активно застосовувати нові лексичні одиниці в усному і писемному мовленні, тренувати учнів у вживанні інфінітивних конструкцій у мовленні, формувати уміння доповнювати речення, описувати картинки, розповідати з опорою на фото; розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; удосконалювати навички письма, перекладу, навички розуміння прочитаного;
Розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу уяву, увагу, мовлення;
Виховувати культуру спілкування, прищеплювати інтерес до вивчення німецької мови, любов до рідної школи, бережливе ставлення до звичаїв та традицій своєї школи.
Методи і прийоми: вправи, фронтальне опитування, колективна робота, робота в зошиті, біля дошки, самостійна робота, робота в парі.
Обладнання: граматична таблиця, картки для самостійної роботи, картки для роботи в парі, сюжетні малюнки.
Тип уроку: урок формування навичок та умінь.
Ковальчук А.А. |
Це шкідливо для природи
Мета: перевірити, як учні засвоїли матеріал попереднього уроку; ознайомити учнів з новою лексикою, формувати уміння активно застосовувати нові лексичні одиниці в усному та писемному мовленні; формувати уміння утворювати речення з поданих слів, співвідносити німецько-українські відповідники, ділити ланцюжок літер на речення та текст, ставити запитання та відповідати на запитання інших з опорою на малюнок, підбирати лексичні одиниці за ключовим словом, удосконалювати техніку читання, навички письма та перекладу; розвивати навички розуміння почутого, навички монологічного та діалогічного мовлення;
Розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності учнів, творчу уяву, пам'ять, увагу, логічне мислення;
Виховувати розуміння необхідності довкілля, збереження природи, прищеплювати любов та бережливе ставлення до природи; цікавість до вивчення німецької мови, шляхом залучення учнів до ігрових прийомів роботи.
Ковальчук А.А. |
Тема: Wir feiern ein Fest.
Підтема: Wiederholung.
Мета: перевірити, як учні засвоїли матеріал за темою, актуалізувати лексичні одиниці та мовленнєві зразки, узагальнити та систематизувати отриманні знання, здобуті навички та уміння, удосконалювати уміння доповнювати речення, поєднувати частини речень, знаходити зашифровані знання з теми, утворювати речення з поданих слів; удосконалювати навички розуміння почутого, навички письма, перекладу; розвивати навички монологічного мовлення;
Ковальчук Альона Анатоліївна |
Тема: Deutschland.Berlin..
Мета уроку: перевірити, узагальнити та систематизувати знання учнями матеріалу з теми «Deutschland. Berlin», вчити учнів відповідати на поставленні запитання коротко та лаконічно; удосконалювати навички зв’язного мовлення; розвивати логіку мислення, пам'ять, уяву, увагу; виховувати інтерес до вивчення німецької мови та культури німецького народу.
Обладанання: картинки. |
Тема: FreizeitundHobby.
Підтема: AmWochenende.
Мета уроку: ознайомити учнів із новим матеріалом, вчити учнів відповідати на запитання, доповнювати речення, розвивати навички монологічного мовлення шляхом обговорення даної теми та навички діалогічного мовлення, шляхом розігрування діалогів; розвивати навички розуміння прочитаного та попутаного, вчити учнів виконувати після текстові завдання; удосконалювати техніку читання, навички читання та письма;розвивати мислення, пам'ять, увагу, уяву, зв’язне мовлення;виховувати інтерес до вивчення німецької мови.
Обладанання: тексти для читання, картки із тестовими завданнями. |
| |
| | |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|