Планування виховної роботи класного керівника
- Передмова
- Семінар-практикум «Планування виховної роботи»
І. Виховна система у сучасних умовах.
ІІ. Виховна система школи
- Виховна програма школи.
- Творчі програми класних керівників.
ІІІ. Як допомогти класному керівникові у складанні плану виховної роботи.
ІV. Зміст форми і структура плану виховної роботи
1. Виховна проблема школи і основні завдання
2. Аналіз виховної роботи за минулий рік, цілі завдання виховної діяльності з колективом.
3. Психолого-педагогічна характеристика класу. Доручення.
4. Основні напрями і справи класного колективу.
4. 1. В епіцентрі подій
4.2. Палітра класного керівника
4.3. Вернісаж творчості школярів
4.4. Спектр поглядів на дитину.
4.5. Банк дитячих ідей
IV. Робота з батьками
V. Освітній менеджмент
VІ. Література
Кравцова Лариса Тарасівна
https://drive.google.com/file/d/0B6TejhLfkCSQVjdUdTdBMF9FR3c/view?usp=sharing
Методичний посібник для позакласної роботи з художньої культури
Зміст
Вступ с. 3
І. Живодайні джерела патріотизму
1. Свято Миколая с. 4 - 32
2. Абетка мого села с. 33 - 56
3. Голод 1932 – 1933 рр. с. 57 - 67
4. Народні ігри села с. 68 - 78
ІІ. Знай минуле, люби сучасне, твори майбутнє
- Весільна обрядовість у селі с. 79 - 83
- Вишивка с. 83 - 88
https://drive.google.com/file/d/0B6TejhLfkCSQdEExdXJ0VVhTdnc/view?usp=sharing
МАРАФОН МАЙСТЕРНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 2015нр
Кожен з вас, педагогів, буде обов'язково майстром, якщо не кине свою справу, а наскільки він оволодіє майстерністю, залежить від його власної настирливості і прагнення до творчості … А. Макаренко
Процес розбудови незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованих норм життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасної школи – не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти викликам глобалізації життя.
Школа для дитини є життєвим простором, а не «експериментальним майданчиком» майбутнього життя. Отже, всю діяльність педагогів слід вибудовувати таким чином, щоб сприяти становленню особистості як творця власного життя, гармонізації та гуманізації відносин між учнями і педагогами, школою і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору особистішого життєвого шляху. У цій співпраці важливу роль відіграє виховання , адже воно — важливий фактор процесу розвитку і саморозвитку особистості, її життєвої компетентності, життєтворчості, який передбачає залучення учня до ціннісно-нормативного простору культури, набуття ним здатності регулювати власну поведінку у відповідності із засвоєними життєвими принципами та нормами, становленню індивідуальної технології життєвого проектування.
Виховання - це творчість, це найвища коштовність, про яку класний керівник повинен постійно дбати. А його праця — стежина, по якій людина піднімається до вершин морального благородства.
У пропонованому посібнику містяться розробки виховних годин, бесід з учнями, сценарії свят, діагностичний матеріал, розписано проблеми над якими працюють класні керівники з колективами учнів т. д., - тобто все те, щоб допомогло показати педагогічну майстерність класного керівника у вигляді методичного зааходу –«Марафон майстерності класного керівника» .
Метою нашого видання є надання реальної допомоги класному керівникові як особистост,і як вихователю –професіоналу,який прагне досягти педагогічної майстерності.
Ви знайдете тут відповіді на багато запитань, відкриєте таємниці успішного вирішення важливих проблем, отримаєте корисні поради.
Кравцова Лариса Тарасівна