Головна | Мій профіль | Вихід | Вхід Четвер, 19.06.2025, 01:57
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Методична робота [1]
Інформатика [1]
Захист Вітчизни та фізкультура [1]
Бібліотека [3]
Початкові класи [15]
Виховна робота [9]
Німецька мова [5]
Українська мова та література [5]
Зарубіжна література [11]
Історія [3]
Математика [4]
Фізика [3]
Географія [1]
Музичне мистецтво [1]
Пришкільний табір [1]
Нормативно-правова документація
Основи здоров"я [1]
Нові файли
Модель школи
МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ПАМ’ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ (для класних керівників)
Методичні рекомендації
Форма входу
Корисні посилання
















Головна » Файли » Початкові класи

Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання 2klass
[ Викачати з сервера (52.5 Kb) ] 26.11.2012, 14:58
Тема уроку: Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання
Мета уроку: розширити уявлення учнів про речення, ознайомити зі спонукальними реченнями, їх характерними ознаками, формами спонукання, розділовими знаками в кінці спонукальних речень; формувати самостійність у роботі, збагачувати словниковий запас; виховувати почуття взаємодопомоги, бажання творити добро, виховувати культуру пішохода.
Обладанання: друкований текст для роботи біля дошки "Лист від Колобка", картки , ілюстративний матеріал, "чарівна паличка".
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форма проведення:урок – казка.
Хід уроку
І.Організація учнів до початку уроку. Психологічний настрій.
Зустріч з Феєю Доброти.

Діти стають у коло, витягують перед собою руки. Вчитель непомітно вкладає у долоні однієї дитини маленьке сердечко і каже:" Хто сьогодні найдобріший, виходь до мене найскоріше!"

Той, у кого сердечко, стає Феєю Доброти.

- Люба Феє! Зроби наші серця добрими, а думки світлими та чистими. Доторкнися своєю чарівною паличкою до нас.

- Що означає бути добрим?.

ІІ.Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
1. Повторення вивченого матеріалу.
Зустріч з Вовком.

- Ми повинні бути добрими, бо нашої допомоги чекають герої улюблених казок.

- Здається, я чую чиїсь дивні кроки. Таке враження, ніби підкрадається якийсь звір. Та це ж Вовк! Як ви думаєте, до кого він хоче підкрастися? ( До козенят.) Поки він добирався до хатинки, де мешкають Коза з козенятами, то натрапив на дивну табличку ( «Речення»). Судячи з того, що там написано, цю табличку загубив хтось із учнів Лісової школи. Вовк сказав, що якщо хтось розтлумачить йому, що написано там, то він обіцяє залишити в спокої Козу та її діток.

А нам знайоме це слово? Тож ми можемо допомогти козенятам?

2. "Мозкова" атака.

- Речення виражає… (закінчену думку ).

- Речення складається…( зі слів ).

- Слова в реченні пишуться… ( окремо ).

- Перше слово в реченні пишеться… ( з великої букви ).

- Яке речення називаєтся розповідним?

- Що ставиться в кінці такого речення?

- Чи може в кінці розповідного речення стояти знак оклику?

- Яке речення називається питальним?

- Що ставиться в кінці питального речення?

3. Робота з текстом. Встановлення меж речень.
Лист від Колобка.

- В поштовій скриньці я знайшла дивного листа. Його автор, мабуть, дуже наляканий, бо якось дивно і незрозуміло цей лист написаний. "Любі друзі я втік від баби та від діда мені дуже страшно в лісі всі хочуть мене з’їсти та найбільше я боюся лисиці ви допоможете мені чекаю вашої допомоги ви найдобріші діти в світі колобок."

- Я зустрілася з Лисицею і показала листа. Вона намагалася його прочитати , але так нічого і не зрозуміла. Якщо ми все в ньому виправимо, то Лисиця не їстиме Колобка.

- Про що забув Колобок?

- Поставте відповідні розділові знаки.

III. Повідомлення теми і мети уроку.
1. Каліграфічна хвилинка.

- Злий Домовик теж наробив нам капостей: наплутав слова в дивне павутиння. Давайте провчимо Домовика.

Утд    чво    іоб    трр    ьио    ст    яи
( Учіться творити добро ! ) /p>

2.Бесіда з учнями.

- До кого звертаються в цьому реченні?

- Як звертаються до нас? ( З проханням. )

- Як ви думаєте, це є речення? Яке воно?

- Сьогодні ми розглянемо, що таке спонукальне речення.

IV. Робота над вивченням нового матеріалу
1. Зустріч з Котиком та Півником.

- Ви знаєте, що саме через спонукальні речення ледь не посварилися Котик та Півник. Як? Просто Півник звинуватив Котика, що той весь час йому наказує: те не роби, туди не йди! Але Котик пояснив, що він лише спонукає свого друга до певних дій, щоб захистити.

- А давайте ми дізнаємось, що таке спонукальне речення.

2.Самостійне опрацювання правила на ст. 70 ( 1 абзац ).

- Що таке спонукання?

3.Створення «асоціативного куща».

4.Робота в парах ( за вправою 144).

- Уявіть, що ви Котик та Півник і вам треба вирішити ти проблему. Визначте, які спонукання висловлені в кожному реченні.

5. Фізкультхвилинка.

Ведмежата в лісі жили, всі голівками крутили.
Ось так, ось так всі голівками крутили.
Ведмежата мед шукали , дружно дерево гойдали.
Ось так, ось так…
В перевалочку ходили, біля річки воду пили.
Ось так, ось так…
Ну, а потім танцювали, вище лапи піднімали.
Ось так, ось так…

6. Вивчення правил на ст.. 70-71.

- Яке речення називається спонукальним?

- Що ставиться в кінці спонукального речення?

- Чи може стояти знак оклику?

V.Закріплення та систематизація знань.
1.Робота над загадкою. (Впр. 145.)

- Діти, ви знаєте, що накоїла Коза – Дереза? Хто ЇЇ провчив? ( Рак.)

- Коли вона тікала з Зайчикової хати, то несподівано вискочила на дорогу. А там – машини. Не знала бідна коза, як їй бути, злякалась. Але тут їй на допомогу прийшов хто? (Світлофор.)

2.Диференційоване завдання.

- До чого нас спонукають сигналили світлофора?

Cпишіть спонукальні речення (впр.145) – для дітей зі швидкими навичками письма;

Cпишіть каліграфічно впр. 146. – для дітей з повільною швидкістю письма.

3.Колективне виконання вправи 147.

- Із скількох речень складається колискова? До чого спонукають, про що просять кожного котика?

VI. Підсумок уроку.

- З чим ви сьогодні познайомилися?

- Що ви дізналися про спонукальні речення?

- Чи користуємося ми в мовленні спонукальними реченнями? Де і коли?

- Кому ми сьогодні допомогли?

- Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Якщо так, то плещіть в долоні, якщо ні – тупайте ногами

VII. Домашнє завдання.

Виконати впр. 148;

Скласти і записати 2 спонукальні речення.

Вивчити правила на ст.. 70 – 71.

Категорія: Початкові класи | Додав: Zadoyanchuk
Переглядів: 16623 | Завантажень: 285 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright Сокиринецька ЗОШ © 2025 | Зробити безкоштовний сайт з uCoz