Урок за тренінговою методикою
Основи здоров’я у 7 класі
Тема: Конфлікти і здоров’я.
Мета: •формувати поняття про психологічні конфлікти та способи їх
розв’язання;
•розвивати навички запобігання конфліктам та їх розв’язання;
•виховувати терпимість, співпереживання.
Тип уроку: урок- тренінг.
Обладнання: плакат з правилами групи, маркери, скотч, стікери, макет пісочного годинника, роздатковий матеріал, бумага формат А4.
Хід уроку-тренінгу
І. Вступна частина.
1.Привітання учасників. Сісти в коло.
2.Вправа « Я тобі бажаю…»
3.Повторення правил групи на тренінгу: дотримання яких правил сприяє розвитку навички конструктивно розв’язувати конфлікт.
4.Вправа «На містку»
Учитель: «Уявіть, що ця лінія-навісний місточок через глибоку ущелину.
Його розгойдує вітер, а в низу вирує гірський потік. Цей місток такий вузький,
Що на ньому не можуть розминутися двоє людей. Але одного разу, коли впав густий туман, на ньому зустрілися двоє перехожих….»
Бажаючим пропонується стати посередині лінії і показати, як можна пройти по містку, не впавши вниз.
Обговорення: Хто першим запропонував розв’язання цієї ситуації? Учасники домагалися досягти лише своєї мети чи допомагали партнеру? Які дії могли спричинити суперечку? Як ще можна було поступити в цій ситуації?
5. «Очікування учасників»
Кожен з учасників тренінгу на стікерах записує свої очікування: що він прагне отримати, здобути, досягти на цьому занятті. Стікери прикріплюються на пісочний годинник.
Повідомлення теми і мети тренінгу: Конфлікти і здоров’я.
ІІ. Основна частина.
Виявлення рівня поінформованості
Мозковий штурм
Причини виникнення конфлікту є такі -……( записи відповідей на дошці) |